1
Ronon Air Tech - Hasseland / Oferta dla KAH - samoloty transportowe i pochodne.
« dnia: Pon, 22 Maj 2017, 10:09:09 »
Ronon Air Tech produkuje w sumie 3 typy samolotów transportowych - C-1, C-2 i C-7, z których dwa ostatnie uważa za przydatne dla KAH, ponieważ lekki samolot transportowy C-1 przy wyposażeniu KAH w śmigłowce HC-5 i stosunkowo niewielka liczebność armii uważam za niepraktyczny.
C-7 to duży odrzutowy samolot transportowy o własnościach skróconego startu i lądowania. Jego przewagą nad dotychczas używanym w lotnictwie KAH samolotem transportowym (który może przewozić ładunki do 40 ton) jest kadłub o większej pojemności i ładowność dochodząca do 77,5 tony co umożliwia przewóz używanego przez KAH 55-tonowego czołgu lub np. 2 gąsienicowych haubic samobieżnych czy 3 BWP itd. Samolot tego typu wpisuje się w koncepcję utworzonej 1 HDZ, która z założenia jest w dużym procencie mobilna lotniczo.


Dane taktyczno-techniczne C-7
Rozpiętość: 51,74 m
Długość: 53,04 m
Wysokość: 16,79 m
Masa własna: 128 000 kg
Masa użyteczna: 77 519 kg
Masa startowa: 265 351 kg
Prędkość maksymalna: 900 km/h
Prędkość przelotowa: 860 km/h
Prędkość minimalna: 213km/h
Pułap : 13700m
Zasięg z pełnym ładunkiem 77,5t: 4 440 km
Zasięg z ładunkiem 58t: 5900 km
Zasięg z pełnym ładunkiem 18t: 8150 km
Zasięg bez ładunku: 8700km
C-2 to mniejszy, turbośmigłowy samolot transportowy dostosowany także do operowania ze słabo przygotowanych lotnisk - może przewozić 20 ton ładunku, w tym używane w KAH transportery opancerzone.

Samolot jest produkowany w kilku odmianach jako:
- samolot transportowy (C-2A),

- samolot-tankowiec (KC-2), przy czym może on tankować zarówno odrzutowe samoloty bojowe, jak i śmigłowce,

- samolot wczesnego ostrzegania (EC-2).

Dostępne są też wersje specjalne z przedłużonym kadłubem, samoloty patrolowo-ratownicze (dla lotnictwa morskiego) czy samoloty z wyposażeniem medycznym.
Dane taktyczno-techniczne C-2A
Rozpiętość: 40,4 m
Długość: 29,8 m (34,4 m - C-2L)
Wysokość: 11,8 m
Masa własna: 34 400 kg
Masa użyteczna: 33 000kg
Masa startowa: 70 300 kg
Prędkość maksymalna: 590 km/h
Prędkość przelotowa: 540 km/h
Prędkość minimalna: 185 km/h
Pułap : 10000m
Zasięg: 3800 km
Ponieważ są to maszyny w aktualnej ofercie RAT to ich produkcja może być podjęta w oddziale firmy w KH (CPZ Halanda).
C-7 to duży odrzutowy samolot transportowy o własnościach skróconego startu i lądowania. Jego przewagą nad dotychczas używanym w lotnictwie KAH samolotem transportowym (który może przewozić ładunki do 40 ton) jest kadłub o większej pojemności i ładowność dochodząca do 77,5 tony co umożliwia przewóz używanego przez KAH 55-tonowego czołgu lub np. 2 gąsienicowych haubic samobieżnych czy 3 BWP itd. Samolot tego typu wpisuje się w koncepcję utworzonej 1 HDZ, która z założenia jest w dużym procencie mobilna lotniczo.
Dane taktyczno-techniczne C-7
Rozpiętość: 51,74 m
Długość: 53,04 m
Wysokość: 16,79 m
Masa własna: 128 000 kg
Masa użyteczna: 77 519 kg
Masa startowa: 265 351 kg
Prędkość maksymalna: 900 km/h
Prędkość przelotowa: 860 km/h
Prędkość minimalna: 213km/h
Pułap : 13700m
Zasięg z pełnym ładunkiem 77,5t: 4 440 km
Zasięg z ładunkiem 58t: 5900 km
Zasięg z pełnym ładunkiem 18t: 8150 km
Zasięg bez ładunku: 8700km
C-2 to mniejszy, turbośmigłowy samolot transportowy dostosowany także do operowania ze słabo przygotowanych lotnisk - może przewozić 20 ton ładunku, w tym używane w KAH transportery opancerzone.
Samolot jest produkowany w kilku odmianach jako:
- samolot transportowy (C-2A),
- samolot-tankowiec (KC-2), przy czym może on tankować zarówno odrzutowe samoloty bojowe, jak i śmigłowce,
- samolot wczesnego ostrzegania (EC-2).
Dostępne są też wersje specjalne z przedłużonym kadłubem, samoloty patrolowo-ratownicze (dla lotnictwa morskiego) czy samoloty z wyposażeniem medycznym.
Dane taktyczno-techniczne C-2A
Rozpiętość: 40,4 m
Długość: 29,8 m (34,4 m - C-2L)
Wysokość: 11,8 m
Masa własna: 34 400 kg
Masa użyteczna: 33 000kg
Masa startowa: 70 300 kg
Prędkość maksymalna: 590 km/h
Prędkość przelotowa: 540 km/h
Prędkość minimalna: 185 km/h
Pułap : 10000m
Zasięg: 3800 km
Ponieważ są to maszyny w aktualnej ofercie RAT to ich produkcja może być podjęta w oddziale firmy w KH (CPZ Halanda).